>>> Zgarnij do 50% rabatu na zajęcia semestralne nauki i doskonalenia pływania! <<<

Academy of Hasten - nauka pływania dla dzieci i dorosłych Warszawa - obóz pływacki Cypr 2023 - 03

Pływacki obóz na Cyprze już za nami

Za nami kolejny obóz na Cyprze, tym razem pogoda dopisała nam w 100%! Ze względu na wcześniejsze doświadczenia zdecydowaliśmy nieco opóźnić nasz wyjazd na Cypr, co okazało się strzałem w dziesiątkę! W naszym obozie w Limassol na Cyprze w terminie 31.03-7.04.2023 r. wzięło udział siedmioro śmiałków, którzy przez ponad tydzień szlifowali swoje umiejętności pływackie i triathlonowe. To był naprawdę intensywny czas!

W tym roku ponownie skorzystaliśmy z uprzejmości Hotel Park Beach w Limassol. To przepięknie umiejscowiony hotel, przy samym morzu z dostępem do otwartej pływalni olimpijskiej. Co ciekawe, w czasie naszego pobytu, na tym samym obiekcie rywalizowali reprezentanci Polski w wielomeczu Mulitantions Junior Swimming Meet. W Limassol wystartowali zawodnicy, którzy za trzy tygodnie będą walczyć na Mistrzostwach Polski o kwalifikację na Mistrzostwa Europy Juniorów (dziewczęta z roczników 2006-2007 oraz chłopcy z roczników 2005-2006). W tym wielomeczu wystartowały reprezentacje aż 15 państw, a Polacy z dorobkiem 31 medali (6 złotych, 9 srebrnych i 8 brązowych) zostali zwycięzcami klasyfikacji generalnej. O takich sukcesach trzeba mówić jak najwięcej! I my na miejscu im mocno kibicowaliśmy!

Wracając do podsumowania naszego Cypryjskiego obozu.. to trzeba przyznać, że od samego początku plany był ambitne! A co najważniejsze – zrealizowaliśmy je. Poza ciężkim treningiem, nie zabrakło niezbędnych ćwiczeń rozciągających i rolowania. Przy okazji treningów rowerowych zwiedziliśmy najpiękniejsze zakamarki Cypru. Łącznie pokonaliśmy ponad 270 km! Na pływalni skupiliśmy się na ćwiczeniach technicznych, szybkościowych i oddechowych. W „wolnej chwili” ćwiczyliśmy także starty i nawroty!

Nie zabrakło oczywiście aktywnego wypoczynku w formie spacerów na Promenadę i zwiedzania starego miasta. Oczywiście znaleźliśmy czas również na opalanie – w końcu pogoda nam dopisała!

Rodzinna, ciepła atmosfera, którą wszyscy wspólnie stworzyliśmy sprawiła, że wyjazd pozostanie długo w naszej pamięci i już nie możemy się doczekać kolejnej wyprawy!

Szykujemy już kolejne oferty naszych atrakcyjnych obozów treningowych w kraju i za granicą!

Już 13 kwietnia br. ruszamy z zapisami na pływacki obóz dla dzieci i dorosłych w Bydgoszczy, który zaplanowaliśmy w długi czerwcowy weekend tj. 8-11.06.2023 r.