Co potrzebuję wziąć ze sobą/dla dziecka na basen?

Na basen wystarczy wziąć strój, okularki, klapki i ręcznik. Czepek otrzymują Państwo od nas oraz podczas zajęć gwarantujemy sprzęt sportowy. Jeśli potrzebujcie okularki zapytajcie o nie naszego trenera – współpracujemy z renomowaną japońską marką View, która robi bardzo dobre okularki dla dzieci i dorosłych.

Ile trwają zajęcia?

Młodsze dzieci w wieku 3-5/6lat mają zajęcia 30min, starsze 45min. Czas zajęć indywidualnych ustalamy podczas weryfikacji waszych potrzeb.

Młodsze dzieci wystarczy aby chodziły 1x w tyg, ale systematycznie. Starszym doradzamy 2x w tyg.

Ile jest osób w grupie?

W grupie jest 8 dzieci bądź 6 dorosłych. W grupach H1/H2 na grupę przypada 2 trenerów, w pozostałych grupach jest to 1 trener. Pamiętając o tym, że dopuszczamy odrabianie zajęć więc może się zdarzyć, że jeśli przyjdą wszyscy uczestnicy plus odrabiający na zajęciach będzie 9-10 osób.

Czy mogę wejść z dzieckiem do szatni?

Jeśli dziecko nie jest samodzielne – rodzic po zmianie obuwia i zostawieniu odzieży wierzchniej może wejść z dzieckiem do szatni pomóc się przebrać i wyprowadzić na nieckę basenu gdzie oddaje dziecko pod opiekę trenerowi i w zależności od pływalni wraca albo na korytarz albo udaje się na trybuny aby obserwować zajęcia. Bardzo ważna informacja dla rodziców – podczas zajęć jeśli jesteście na trybunach – dzieci nie powinny być przez was rozpraszane tzn. nie machamy im, nie krzyczymy do nich – musicie nam zaufać , że są w dobrych rękach 🙂 Oczywiście po zakończeniu trwania zajęć wracamy do szatni po odbiór dzieci. Zakazane jest pozostawanie rodziców na płycie basenu.

Jak zapisać się na zajęcia?

Na naszej stronie znajdą Państwo platformę internetową poprzez, którą wyszukujemy zajęcia.

Kiedy płacimy za zajęcia?

Za zajęcia indywidualne płacimy podczas rezerwacji poprzez serwis Tpay. Na zmianę terminu zajęć mają Państwo 12h informując o tym bezpośrednio trenera. Inaczej opłata na zajęcia jest normalnie pobierana.

Za zajęcia grupowe płacimy poprzez platformę i serwis Tpay zgodnie z cennikiem zajęć oraz informacjami zawartymi w regulaminie, do 7 dni od zapisu i po wcześniejszym potwierdzeniu kwoty przez administratora.

Pamiętaj jeśli się zapisałeś na zajęcia, a jednak nie chcesz chodzić aby jak najszybciej nas o tym poinformować i zwolnić miejsce kolejnym chętnym.

Czy mogę rozłożyć płatność na raty?

Tak, poprzez pobranie wniosku ratalnego na swoim koncie w zakładce płatności – płatność można rozłożyć na max. 5 rat bez dodatkowych kosztów.

Czy mogę zrezygnować z kursu?

Tak, mają Państwo 14 dni od odstąpienie od umowy od dnia zapisu. Przy rezygnacji po 2 zajęciach, przysługuje Państwu zwrot pozostałej kwoty.

Czy mogę zrezygnować z kursu na poczet zajęć indywidualnych lub odwrotnie?

Tak, dajemy taką możliwość. Wtedy pozostała kwota jest przeksięgowana do wykorzystania na poczet wybranych zajęć.

Czy zajęcia grupowe można odrobić?

Tak, można umówić się poprzez platformę na odrobienie zajęć w innym terminie, w którym ma grupa o tym samym poziomie , w różnych lokalizacjach gdzie prowadzimy zajęcia. Jednak na zajęcia dopuszczamy dodatkowe 1/2 osoby. Zajęcia odrabiamy tylko i wyłącznie w danym semestrze. Prosimy aby odrabiać je na bieżąco. Jeśli ktoś zachoruje na koniec semestru i nie będzie mógł odrobić zajęć – wtedy taka sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie. Na odrabianie koniecznie trzeba wcześniej się zapisać! Osoby, które tego nie zrobią nie zostaną wpuszczone na zajęcia ze względu na bezpieczeństwo grupy.

Czy nieobecności na zajęcia grupowe zgłaszamy?

Tak, prosimy aby poprzez swoje konto zgłaszać nieobecności jak najwcześniej jeśli wiemy, że nas nie będzie. To pozwoli nam na lepsze zarządzanie nieobecnościami. Jeśli jednak nie uda wam się tego zrobić – trener sprawdzi również listę na zajęciach i odhaczy nieobecność, którą będzie można później odrobić.

Co jeśli zapisałem się na odrabianie a nie mogę przyjść?

Na odwołanie bądź zmianę terminu odrabiania macie 1h przed danymi zajęciami. Jeśli nie zostanie to zgłoszone to danej nieobecności nie będzie już można odrobić.

Co jeśli podczas semestru zachoruje i nie mogę uczęszczać na zajęcia?

Najważniejsze aby jak najszybciej zgłosić do nas sytuację jaka zaistniała. Zgodnie z regulaminem zwrot za niewykorzystane zajęcia na podstawie zwolnienia lekarskiego wynosi 50% wpłaconej kwoty. Jednak jeśli nasza współpraca układa się bardzo dobrze, staramy się rozpatrywać takie sytuacje indywidualnie 🙂

Po zajęciach zbieramy naklejki na planszę – co z nimi robimy? 🙂

W pakiecie hastenowicza otrzymujecie od nas plansze na naklejki, które dostajecie od trenera po każdych zajęciach. Naklejki przyklejamy w domu na plansze i zbieramy aby dobierać gadżety. Na planszy jest opis po co możecie się zgłosić do trenera pokazując mu zebrane naklejki lub zgłosić się z całą planszą i odebrać wszystko za jednym razem 😉

Jak zapisać się na zajęcia indywidualne?

Po wejściu na naszą platformę zapisów wybieramy rodzaj zajęć – pływanie, następnie zajęcia indywidualnych lub wcześniej jeśli mamy utworzone konto – logujemy się i zapisujemy na kolejne zajęcia.

W zgłoszeniu należy uwzględnić ilość osób, długość zajęć, a także preferowane terminy i lokalizację. Zgłoszenie można przesłać do wybranego trenera, który po przejęciu lub zatwierdzeniu zgłoszenia skontaktuje się już bezpośrednio w celu dogrania szczegółów zajęć.

Jakie są warunki uczestnictwa w zajęciach indywidualnych?

Zajęcia indywidualne są uzależnione od grafiku danej pływalni oraz dostępności naszych Trenerów. Po przesłaniu do nas zgłoszenia w przeciągu 72 h staramy się wrócić do Was z informacja jakie są możliwości przeprowadzenia zajęć. Po umówieniu terminu , zajęcia można odwołać do 12 godzin przed zajęciami bez opłat. Oczywiście mamy na uwadze wyjątkowe okoliczności, lecz jest to już kwestia rozpatrywana indywidualnie. Wejście na pływalnię jest dodatkowo płatne wg cennika danego obiektu. 

Ile lekcji potrzebuję aby nauczyć się pływać?

Szybkość nauki jest zawsze indywidualna. Nie dajemy gwarancji, że po określonej ilości lekcji nauka jest zakończona. Natomiast dajemy gwarancję , że zrobimy wszystko aby było to jak najszybciej 🙂

Czy przy zajęciach  płacimy jeszcze za bilet wstępu na basen?

Na zajęciach grupowych pływamy na wynajętych przez nas torach, dlatego nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Na zajęciach indywidualnych pokrywamy dodatkowo bilet wstępu na basen. Warto pamiętać, że nie gwarantujemy wtedy miejsca na pływalni i nie odpowiadamy za warunki panujące i obłożenie torów.

Czy opłata członkowska jest obowiązkowa?

Tak, opłata członkowska jest obowiązkowa dla wszystkich , którzy regularnie z nami pływają grupowo i indywidualnie. Jeśli zapisałeś się na zajęcia próbne lub jedne indywidualne – wstrzymaj się z jej płatnością do momentu decyzji o dołączeniu do naszej rodziny. Opłata jest odnawiana co rok.

Co mi daje bycie klubowiczem?

Co rok każdy hastenowicz otrzymuje nowy pakiet Hastenowicza – czepek, worek treningowy i mały gadżecik.

Po pierwszym wspólnym półroczu nauki pływania, gdy zdecydujecie się na kontynuację zajęć grupowych, obowiązuje 5% zniżki.

Na inne nasze atrakcje: obozy, półkolonie – otrzymujecie 5% zniżki.

Często organizujemy jakieś fajne atrakcje sportowe dla naszych hastenowiczów , w których właśnie możecie wziąć udział.

Jakie zniżki obowiązują w Hasten?

Po pierwszym wspólnym półroczu nauki pływania, gdy zdecydujecie się na kontynuację zajęć grupowych, obowiązuje 5% zniżki. Akceptujemy także kartę dużej rodziny , która daje kolejne 5% zniżki. Każdy może pływać z nami nawet ZA DARMO wykorzystując program poleceń.

Na zajęciach indywidualnych zniżki nie obowiązują. Czasami są u nas promocje na pakiety zajęć , więc warto wtedy korzystać 🙂

Gdzie znajdę bieżące informacje o zajęciach?

Na bieżąco informujemy Was o wszystkich zmianach dotyczących zajęć. Tak jak w przypadku pandemii i różnych informacji podawanych przez media, najlepiej dowiadywać się u źródła.

Wysyłamy wam maile, newletter, informujemy na tablicy na waszym koncie na platformie, na kanałach social mediach – Facebook i Instagram, na naszej grupie hastenowej na Facebooku.

Co w sytuacji, kiedy pływalnie zostaną zamknięte ze względu na decyzje rządowe?

Oczywiście w czasie, kiedy zajęcia zostają wstrzymane przez jakiekolwiek decyzje rządowe, zajęcia w systemie zostają odwołane, a zwroty dokonane na Państwa konto Hasten na platformie do późniejszego wykorzystania. Można wnioskować także o zwrot środków na konto bankowe pisząc do informację nas maila.

Jak się z wami skontaktować?

Można się z nami kontaktować mailowo lub telefonicznie – wszystkie dane kontaktowe znajdziecie pod tym linkiem.